2010年8月18日 星期三

♥7/8♥

八月七号滴日子
Ice-Room tea

芒果+草莓=YummY ♥~

奶茶

Mushroom soup + Roti

Mushroom Tea

Shamelin Ice-Room

自恋相


I MY MAN

Ending photo


我不在乎什么天长地久
我只在乎你想不想要拥有
一颗真心和温暖的手
在身後陪你微笑或泪流

我不在乎你下次回来待多久
我只在乎这心动前所未有
我不会走Coz I Love You So
想给你最好的我就算只是朋友

为什么我写了这首歌只想用心对你说
I love you and I still do I love you now
But It is just in a different way if I may
Hey For sure I know you used to love me more
But now as a friend
我知道当我离开世界的那一天
你一定会流泪在我的照片前面
and I do the same
now coz I watch you man
coz you have always be like my family to me
这不是秘密
但是你身边有没有几多人知
流过的泪说过的话还在我心中
所以已经失去你
以后如果在街上碰到你和你心爱那个谁
吾好避 我会微笑带礼貌地欣然面对

I wish you Luck
wish you health
wish you love
with a smile and hug



我们一起已有1281天
3年06个月04天
by Y&E




沒有留言:

張貼留言